Life Advice

Zöldséges csirkeleves

2015.02.09. 18:24 | N.di | Szólj hozzá!
Zöldséges csirkeleves Tovább

Egészségügyi állapotunk nincs éppen a toppon. Én még csak-csak el vagyok, azonban párom keményen nyomja az ágyat. Szóval vasárnap kellett valami televitaminos leves. Magyarul összefőztem mindenféle zöldséget csirkével :) Ez lett belőle.

 

20150208_123424.jpg

 

 

Hozzávalók:

  • 50-60 dkg csirkeaprólék ( szárny, nyak, ilyesmik, én 8 db csirkeszárnyat használtam)
  • 2 ek. zsiradék
  • 2 közepes hagyma, vagy egy jó nagy
  • 1 kis doboz paradicsompüré (70g)
  • 2 sárgarépa
  • 1 fehérrépa
  • 1 kisebb zeller
  • 1 kis karalábé
  • 1 kis karfiol
  • 10 dkg zöldborsó
  • 10 dkg kukorica (fagyasztott)
  • 10-15 dkg gomba
  • 3 közepes burgonya
  • petrezselyem
  • só, bors, egyéb ízesítők

 

Elkészítés:

  • A zsiradékon megfonnyasztjuk az apróra vágott hagymát. Ráöntjük a paradicsompürét, és kicsit összeforraljuk.
  • Rádobjuk a darabokra vágott csirkedarabokat (nálam a darabokra vágás annyiból állt, hogy kettévágtam a csirkeszárnyat). Fehéredésig sütjük. Mellé tesszük a meghámozott, felkarikázott sárgarépát, fehérrépát. A zellert és a karalábét.
  • Felöntjük annyi vízzel, hogy ellepje. Megsózzuk, borsozzuk. És igen, ebbe is tettem nagyon kevés mustárt :) Pároljuk 15 percig.
  • Majd felöntjük kb. 1,5 - 2 liter vízzel, belerakjuk a rózsáira szedett karfiolt, a kockázott krumplit, a felvágott gombát, valamint a borsót, és a kukoricát. 
  • Puhára főzünk mindent. 
  • Ha kell még ízesítjük. Megszórjuk friss petrezselyemmel. (ezt elfelejtettem :) )

 

Leve nem sok lett, de azt nem lehet rá mondani, hogy nem tartalmas :) 

Egészségére mindenkinek.

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr687155911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása