Life Advice

Babos-tarjás quasadilla

2017.10.04. 07:00 | N.di | Szólj hozzá!
Babos-tarjás quasadilla Tovább

Szeretem, amikor a hétvégi reggeleken nem kell rohanni sehova. Bár ez főként a vasárnapokra vonatkozik. Ilyenkor van több időm (10 perc már sokat számít hétköznap reggel :D) a reggeli készítésére. Mint tudjuk, a nap legfontosabb étkezése. Tartalmas kell, hogy legyen, hogy utána teli pocakkal még tudjunk lustálkodni picit. :)

Ez a kaja a hétvégi reggelek tökéletes nap indítója! Tápláló, finom, és gyorsan elkészül! 

img_2017.jpg

 

Hozzávalók:

Ezek igazából csak irányadó hozzávalók. 2 személyre számolva. Ízlés szerint lehet változtatni természetesen.

  • 1 db baked beans konzerv ( itt a tipikus angol reggelis baked beansre gondolok)
  • 2 db 1 cm vastagon szelt tarja, felkockázva (nem mértem le, hogy súlyra az mennyi)
  • 2 marék reszelt sajt (ízlések és pofonok, én laktózmentes gouda sajtot használtam)
  • 1 db kisebb vöröshagyma felaprítva (vagy egy szál újhagyma)
  • bors, kakukkfű (Só nem kell, a tarja szerintem kellőképpen sós)
  • kevés zsiradék
  • 1 doboz (140 g) tejföl, vagy joghurt (én laktózmentes light tejfölt használtam)
  • csipet só, ehhez is bors, és kakukkfű
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 db tortilla lap (ha fontos némiképp az egészség, akkor teljes kiőrlésű)

 

Elkészítés:

  • A zsiradékon megpirítom a hagymát, hozzáadom a kockázott tarját, és együtt pirítom tovább pár percig. Majd beleöntöm a babot, borsozom, megszórom ízlés szerinti kakukkfűvel. Összemelegítem. Kb. 5 perc. Közben vigyázzunk, nehogy leégjen.
  • Egy száraz serpenyőbe teszem az egyik tortilla lapot. (Itt 2-féleképpen lehet készíteni, én azt írom le, aminek könnyebb a forgatása :) ) A tortilla felére szórom a sajt negyedét, majd a babos-tarjás cucc felét, erre rá a sajt következő negyedét. 
  • Ráhajtom a tortilla másik felét, (félbehajtom) óvatosan megfordítom. (Azért egyszerűbb ez a változat, mert ha az egész tortillát töltöm meg, és teszem rá a másik tortilla lapot, sokkal nehezebb forgatni. Vagy csak én vagyok béna. Így benne marad a töltelék :) )
  • A másik felét is pirítom 1-2 percig. Addig összedobom az öntetet. A joghurtba vagy tejfölbe belenyomok egy gerezd fokhagymát, sózom, borsozom, és belekeverem két szál kakukkfű apró leveleit.
  • Ha kész, tálra teszem, 2 vagy 3 felé szelem.
  • Majd elkészítem gyors a másik tortilla lapot is a fent leírtak szerint.

 

Az öntettel tálalom. 

Jó étvágyat! Jó napkezdést! 

 

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr8712924807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása