Life Advice

Sajtos pogácsa

2015.06.25. 06:30 | N.di | Szólj hozzá!
Sajtos pogácsa Tovább

A hétvégén céges sportnapot tartottunk ahol természetesen én is főztem, illetve szokás, hogy a csajok sütnek valamit, hogy a sok éhes pasit addig elnémítsuk, míg a fő fogás el nem készül. Mivel többnyire ezen alkalmakra mindenki édeset süt, én úgy döntöttem, most kivételesen valami sósat viszek. Mivel időm nem volt túl sok, így elővettem a baromi gyors, és baromi finom pogácsa receptem. Bevált, csak túl kevés lett. Szó szerint elkapkodták. 

A recept rövid leírásban annyit takar, hogy mindent összekutyulunk, kisszaggatunk, megsütünk :)

 

dsc_0291.JPG

 

Hozzávalók:

  • 30 dkg liszt
  • 10 dkg reszelt sajt
  • 15 dkg margarin (olvasztva)
  • 2 ek tejföl
  • 2 ek tej
  • 2 dkg élesztő
  • kevés só
  • 1 csipet cukor
  • + 1 db tojás
  • + 10 dkg reszelt sajt

 

Elkészítés:

  • A hozzávalókat egy tálba tesszük, amit aztán jól összekeverünk.
  • Az egészet tésztává gyúrjuk, alá egy kis lisztet szórunk, hogy ne ragadjon a deszkára.
  • Ujjnyi vastagságúra kinyújtjuk, és egy kis méretű pogácsa szaggatóval apró, kerek formákat lyukasztgatunk belőle.
  • Tepsire rakosgatjuk, a tojással megkenjük, majd megszórjuk sajttal.
  • Előmelegített sütőben, 180 fokon, 20-25 perc megsütjük.

 

Biztos siker :)

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr577571174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása