Life Advice

Rántott sajtgolyók kifolyásmentesen

2016.01.11. 07:00 | N.di | Szólj hozzá!
Rántott sajtgolyók kifolyásmentesen Tovább

Baromira szeretem a sajtokat. Magában, salátában, húsban, és persze rántva. Nagyjából úgy vagyok vele, mint Gombóc Artúr a csokoládéval (azért nálam van olyan, amit megkóstolok, de aztán soha többet... :) )

Szóval rántott sajt.... majdnem mindenki rémálma. Dupla panír. Ami azért sok időt vesz el. Sok felesleges kecmec. Aztán meg mégis kifolyik. Esetleg előtte a sajt fagyasztása... fortély hegyek. Na ez az, amire nekem nincs időm. Viszont vágyom a tökéletes rántott sajtra. 

Íme a recept, amiben én még nem csalódtam. Baromi gyors, nem kell semmi féle trükk, nem úszom a panírban, és persze NEM FOLYIK KI!!!! :) Sokféleképpen lehet variálni, most megmutatom én hogyan készítem el.

 

dsc_0188.jpg

 

Hozzávalók:

  • 30 dkg reszelt sajt (Lehet vegyesen. Én általában trappistát, vörös cheddart használok, de van hogy teszek bele füstölt sajtot is.)
  • 2 db tojás
  • kb. 2 ek. zsemlemorzsa
  • kb. 1 ek. pirospaprika
  • bors (frissen őrölt tarkabors az igazi)
  • kevés őrölt fűszerkömény
  • petrezselyem apróra vágva 
  • 2 szál újhagyma felaprítva

+ zsemlemorzsa a hempergetéshez

 

Elkészítés:

  • A hozzávalókat alaposan összekeverjük. A zsemlemorzsa mennyisége a massza állagától függ. Az a lényeg, hogy könnyen formázható legyen, nem folyjon szét a kezünkben.

 

sajt.jpg

 

  • Diónyi gombócokat formázunk (vizes kézzel egyszerűbb). 
  • A golyókat zsemlemorzsában meghempergetjük, majd forró olajban kisütjük. 

 

Éééés tádááám! Kész is van :)

Jó étvágyat hozzá :)

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr238251330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása