Life Advice

Céklás Brownie (#mindenmentes)

2020.03.09. 07:00 | N.di | Szólj hozzá!
Céklás Brownie (#mindenmentes) Tovább

Mivel a diétám kellős közepén járok, de nyilván kívánom azért a nasit én is, és van, hogy az édeset annak ellenére, hogy inkább sós típus vagyok, kellett egy olyan süti, amit én is büntetlenül ehetek. Persze nem az egész tepsivel :D de napi pár kocka belefér, hogy az effajta vágyam is ki legyen elégítve :)

Szóval itt egy Brownie amit lelkiismeret furdalás nélkül fogyaszthattok :)

 

ceklasbrownie.jpg

 

Hozzávalók:

  • 250 g cékla (főtt állapotban)
  • 200 g étcsoki (cukormentes, én 85%-os csokit használtam)
  • 200 g kókuszzsír
  • 3 db tojás
  • 100 g édesítő (én 25 g negyadannyit használtam) 
  • 100 g gluténmentes zabpehely
  • 3 evőkanál kakaópor
  • 1 csapott teáskanál sütőpor
  • csipet só

Elkészítés:

  • A céklát meghámozzuk, felkockázzuk, és feltesszük főni.
  • A zabpelyhet robotgépben finomra "daráljuk".
  • Egy keverőtálba öntjük, hozzáadjuk a kakaóport, a sütőport és alaposan elkeverjük.
  • Az étcsokit darabokra tördeljük, és vízgőz felett felolvasztjuk a kókuszzsírral együtt. Néha keverjünk rajta, hogy szép fényes egyveleget kapjunk.
  • A főtt céklát botmixerrel (vagy ami van otthon) pépesre turmixoljuk. 
  • A tojásokat az édesítővel, és egy csipet sóval habosra keverjük.
  • Majd jöhet az összeállítás.
  • Először a csokikrémet összekeverjük a tojással, majd mehet hozzá a céklapüré, végezetül a zab.
  • Az egészet simára keverjük.
  • Egy négyzet alakú tepsibe sütőpapírt teszünk. (nekem 24*24-es formám van)
  • Beleöntjük a masszát és elsimítjuk benne.
  • 180 fokos sütőben légkeverésen kb. 30 perc alatt megsütjük.
  • A sütőből kivéve próbáljuk meg nem egyből felfalni, hanem langyosra hűteni, és úgy kockákra vágni :)

 

A céklától elképesztően krémes és puha lesz, és abszolút nem érzed benne az ízét :)

 

 

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr1115511310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaba121 2020.03.11. 20:40:49

Igazán sajnállak, hogy ennyire beteg ember vagy, aki összeszedte az összes allergiás betegséget, hogy kénytelen vagy minden mentesen étkezni...
süti beállítások módosítása