Life Advice

Ősz - Eső - Iskola

2014.09.01. 22:46 | N.di | Szólj hozzá!
Ősz - Eső - Iskola Tovább

Megérkezett az ŐSZ! És ez ma nem csak dátumilag volt igaz, hanem az ország legtöbb részén időjárásban is. Viszont a sulisok nézzék az előnyét, inkább esőben és viharban ül be szerintem bárki 2 hónap lazulás után a padba, mint napsütésben és 30 fokban. 

 

suli.jpg

 

Az iskola első napján valószínűleg a nyári élmények beszámolója zajlott a legtöbb helyen, illetve a kis elsősök megismertetése az iskola szabályaival, hogy már az elején le legyenek sokkolva. ( bár emlékeim szerint én még azt is tátott szájjal, nagyra nyílt szemekkel hallgattam, aztán utána romlott el valami... :) )

Kezdetekben úgy vélem mindenki lelkes. Vásárolja a füzeteket ezerrel. Új toll, új radír, új táska. Na meg új ruha! 

Sok sikert a kezdőknek és újrakezdőknek. Kitartást az új tanév fogadalmainak betartásához. ( aki azt mondja, hogy nem fogadta meg, hogy idén másképp lesz, az hazudik :) én is megfogadtam, szombaton és is kezdek :) )

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr986657641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása