Life Advice

Guacamole

2014.10.03. 19:13 | N.di | Szólj hozzá!
Guacamole Tovább

Úgy döntöttem ma vacsorára kipróbálom a guacamole-t. Sosem kóstoltam még, ideje volt elkezdeni, meg a boltban is találtam jól kinéző puha avokádót, mellette pedig ott figyelt egy lime, így haza hoztam őket, és elkészítettem e remeket. 

Csodás lett, bekerül az étrendbe. Tudom, hogy elvileg tortilla illene hozzá, de nem volt itthon, így én barna kenyeret pirítottam hozzá. Szerintem szenzációs vele.

 

guacamole.jpg

 

 

Hozzávalók:

  • 1 érett avokádó
  • 1 lime
  • 1 paradicsom, vagy 2-3 koktélparadicsom
  • 1 zöldpaprika
  • 1 kisebb lilahagyma vagy fél ha nagyobb
  • 1-2 foghagyma
  • 1-2 evőkanál friss apróra vágott koriander (nekem ez kimaradt, mert ez szinte soha sincs itthon)
  • só, bors
  • pár csepp Tabasco vagy 1 kisebb chili (én tabasco párti vagyok)

 

Elkészítés:

Az avokádót vágjuk félbe, és egy kiskanállal kaparjuk ki a húsát. Vágjuk fel kis darabokra a hozzávalókat, facsarjuk bele a lime levét, és egy robotgéppel dolgozzuk el krémes állagúra, de van aki durvábban szereti.
Majd a végén adjunk hozzá néhány csepp tabascot, vagy aprítsunk bele egy chilit.
Én frissen befaltam, de hűtőbe is lehet tenni, hogy összeérjenek az ízek, akkor viszont takarjuk le frissen tartó fóliával, hogy ne barnuljon meg. 
Jó étvágyat hozzá.

 

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr756756529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása