Life Advice

Miért Forever Living? Miért MLM?

2018.02.05. 20:30 | N.di | Szólj hozzá!
Miért Forever Living? Miért MLM? Tovább

Először is! Szögezzük le, nem akarok senki agyára menni, sem tukmálni. Csupán vázolnék egy lehetőséget, amit én 5 évig tartottam baromságnak. De szó szerint. Akkor volt az első megkeresésem. Nyilván a tőlem megszokott nyerseséggel küldtem el :) és csak néztem a körülöttem levők életét, akik viszont bele vágtak.

 

forevernew.jpg

 

Aztán 2017 decemberében volt egy pánik rohamom. Nagyon feszült volt a hangulat és a tempó is a munkahelyen, nem tudtam kezelni. Ekkor kerestem meg a mentoromat (3 gyermekes családanya, aki osztrák állását hagyta ott a Forever Livingért fél éven belül, és ez nem kamu), hogy lépni szeretnék, hogy szeretnék azzal foglalkozni, amit Ő is csinál most már több mint egy éve. És amivel köszöni szépen, jól van. Nagyon jól! 

Tehát! Mint olvashattad facebook lapomon (remélem ott is követsz ;) ), belekezdtem a Forever Living termékek árusításába.

Hogy miért a Forever Living mellett döntöttem a számos MLM rendszer közül?

1: Mert abszolút természetesek.

2: Mert én is használom a sportban, és sokkal jobbak az eredményeim, és a migrénemen is sokat segített, tehát a saját bőrömön tapasztalom a termékek jótékony hatását. (A Forever-el ugyan úgy vagyok, mint a receptjeimmel. Amíg nem próbálom ki, amíg nem készítem el többször, addig nem ajánlom. Vagyis levetítve: amíg nem próbálom ki ezeket a természetes készítményeket, addig nem ajánlom.)

3: Mert gyermekeknek is nyugodt szívvel adható.

(4. Egyébként az állatorvosom is ezt használta amikor egyik kutyámat műtötte. Egy Forever-ös termékkel kezeltük a sebet, és pikk-pakk rendbe jött. Ez egyébként a First termék. Illetve egy soproni gyermek orvos is folyamatosan ezt használja. Sokkal előbb nyúl ehhez, mint más gyógyszerhez. De ez csak egy kitérő volt.)

 

forever-living.jpg

 

És akkor nézzük a közhelyeket  :D

1 közhely: Nincs olyan vállalkozás, amit befektetés nélkül lehet indítani. De nem mindegy, hogy mennyi az a kezdő befektetés, és mennyi a megtérülési idő. A másik, hogy gyakorlatilag ezt saját magadba fekteted be, az egészségedbe, hiszen azt Te fogyasztod el. Én magamnak pl vettem egy C9-et (igen, meg akarom csinálni, hogy büszke lehessek magamra, meg mert a karácsony nem akar lemenni :D ) Egy vital csomagot is vettem. Meg probioticumot - tudtad, hogy a Normaflore nagy százaléka sima víz? Én sem tudtam, a doktornő mondta. - természetesen First-öt, és gyógyteát is vásároltam saját felhasználásra. Soha nem tudtam meginni egy gyógyteát se. Pedig rengeteget kaptam ajándékba. Ezt viszont imádom. Kellemesen fahéjas. Itatja magát. A gyerekek meg az illata miatt szeretik :) Összetevői: fahéj, narancshéj, szegfűszeg, földiszeder levél, szegfűbors, ánizskapor, gyömbér, kardamom, aloe vera bimbó, gymnema sylvestre, kamilla

2. közhely: Hozzáadott munka nélkül nincs siker. Itt sincs. De nem mindegy, hogy azt milyen körülmények között teszed. Úgy, hogy a főnököd a nyakadon ül, és sürget a határidőkkel - mint engem :D - vagy otthon a kanapén ülve, esetleg egy kávé társaságában egy nyugis kávézóban, vagy amíg a picur alszik otthon. Nekem célom, hogy nyáron fel tudjak mondani. És vállalkozóként tudjam ezt csinálni.

 

Na de miért MLM? 

Mert Anthony Robbins és Gary Vaynerchuk már tettek le az asztalra, és érdemes megfogadni a tanácsaikat. De Russell Brunson neve sem ismeretlen az Online Marketing használói között. 

 

forever-living-products-business-flp.jpg

 

Az MLM, egy kereskedelmi ill. marketing rendszer. Célja, mint minden marketing rendszernek, a termékek piacra vitele, azaz a gyártótól való eljuttatása a fogyasztóhoz. Mert hiába gyártasz csúcsminőségű bármit, ha az emberek nem tudnak róla. Meg kell tehát oldani, hogy a lehetséges fogyasztók megismerjék az adott terméket, de még inkább azt a hasznot, amit az adott áru a számukra nyújthat.

Egyes adatok szerint a dollár milliomosok 30%-a MLM vállalkozásból szerezte vagyonát! Azzal indult el a pályán. Így nem véletlen, hogy olyan nagy gazdasági befektetők mint pl. Donald Trump (és itt most ne emberi mivoltját nézzük, hanem vállalkozását ), vagy nézzük meg Robert Kiyosaki-t. Kiállnak az MLM mellett és azt ajánlják, mint az egyetlen mindenki által elérhető jövedelem és vagyon építő szakmát!

Véleményem szerint nem leszel ettől milliomos senki. De megélhetési problémáid nem lesznek, ha jól csinálod, és tényleg fektetsz bele időt, és energiát. E rendszer segítségével könnyedén tudsz elindulni az önállóság felé. És higgyétek el, nem véletlen, hogy MLM cégek tucatjai nőnek ki úgy a semmiből, mint a gombák. De nagyon nem mindegy, hogy ebből a szaporulatból, Te melyiket választod. Mert hidd el, választani fogod. Vagy úgy, mint én, miután már besokalltál, és izzadva, sírva fetrengesz a földön 2 pánikroham között, vagy okos vagy, és nem várod ezt meg. Addig lépsz, amíg még egyben vagy. 

A csapból is az folyik, hogy az interneté, az online életé a jövő. Sajnos vagy nem sajnos, egyet értesz vagy nem értesz egyet, ez tény! Ez egy olyan folyamat ami mögé vagy beállsz, vagy lemaradsz, és hagyod, hogy elmenjen felett az idő, és a jövő.

 

Most jön egy kis tukmálós rész :D 


:) Szóval ha érdekel, Te is megtennéd az első lépést a nyugalom felé (ja, és vágysz egy ingyen utazásra, azt hiszem idén Horvátországba mennek az ügyesek.) vagy csak valamelyik termék érdekel csupán, és azt próbálnád ki, nyugodtan keress meg. Nincs kötelezettség! Maximum beszélgetünk egy jót. 

Elérhetőségek:

tarralexandra.flp@gmail.com

Skype: Alexandra Tarr (tarr.alexandra@gmail.com)

 

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr4713636854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása