Life Advice

relaxing saturday night

2015.02.22. 23:15 | N.di | Szólj hozzá!
relaxing saturday night Tovább

A hétvége viszonylag jól indult. Szombat délelőtt gyenge 4 óra iskola, aztán utazás haza a szülőkhöz. Karácsonykor voltam otthon utoljára. Szóval jó volt látni a kiccsaládot. Na meg a kiskutyámat. Beszélgettünk. Hülyéskedünk. Olvasgattam. És gitározgattam. Ezer éve nem volt a kezemben. 

Vasárnap ágyba kávé anyukámtól, majd a feketeleves. Menjek be dolgozni mert a kollegina kidőlt. És persze senki nem ér rá. Én buszozzak egy órát és hagyjam ott a családot. Azt nem mondom, hogy nem voltam ideges. Lőttek a családozós vasárnapi ebédnek... Na mindegy. Ez van. 

Ez egy ilyen felemásul sikerült hétvége lett. De holnap jövök új, egyszerű és villámgyors desszert recepttel :)

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr397204397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása