Life Advice

élesztő nélküli kakaós csiga (gyors)

2014.09.07. 08:00 | N.di | Szólj hozzá!
élesztő nélküli kakaós csiga (gyors) Tovább

Kedvesem nagyon imádja az édes péksüteményeket, viszont nem engedem neki, hogy boltban vegye, mert amit ott lehet kapni.... hát köszönjük szépen, nem kérünk belőle... (itt most a bevásárló központok termékeire gondolok főként) Én tegnap egész nap suliban voltam, és este már nem volt kedvem semmihez hozzáfogni, viszont kedveskedni akartam meleg, finom, ízletes reggelivel vasárnap ébredés után, így e mellett a recept mellettem tettem le a voksomat. Mikor utoljára készítettem, pillanatok alatt elfogyott, másnap újra csinálnom kellett munka után, de akkor sem esett nehezemre, mint ma reggel sem. A következőért. előkészületek: max 10 perc és akkor az én lassú tempómban készül, sütés 15 perc. Vagyis max 25 percet kell rászánni, és tényleg mennyei péksütit kapunk reggelire.

DSC_0096_2.jpg

 

Hozzávalók:

  • 25 dkg tehéntúró
  • 25 dkg finomliszt
  • 50 ml tej
  • 10 dkg porcukor (átszitálva)
  • 1 csipet só
  • 0.5 csomag sütőpor
  • 5 ek olaj
  • 4 ek kakaópor (én Nesquik-et használok)
  • kb 50 dkg vaj

 

Elkészítés:

  1. Keverjük össze a túrót, a porcukrot és a sót.
  2. Majd adjuk hozzá a tejet, az 5 ek olajat és jól keverjük össze.
  3. Hozzáadjuk a sütőporral elkevert lisztet.
  4. Lisztezett felületen gyúrjuk át, majd nyújtsuk ki nagyjából téglalap alakúra.
  5. Kenjük meg az olvasztott vaj egy részével.
  6. Szórjuk meg a kakaóporral, majd feltekerjük, és kb. ujjnyi vastag csigákat vágunk belőle. (nekem kb 16 csiga szokott lenni belőle)
  7. Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük, megkenjük a maradék vajjal.
  8. 200 fokra előmelegített sütőben megsütjük röpke 15 perc alatt.

 

Tényleg gyors, tényleg finom, tényleg csak ajánlani tudom :)

 

Jó étvágyat!

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr236676405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása