Life Advice

Házi vaníliás krémtúró

2015.03.09. 07:00 | N.di | Szólj hozzá!
Házi vaníliás krémtúró Tovább

Baromira szeretem a krémtúrót!!! Valamelyik nap rákívántam, vettem, és négy kanál utána azt vettem észre, hogy kiürült a doboz. Akkor elkezdtem azon gondolkodni, hogy biztos lehet otthon is készíteni. Kis kutakodás után rá is leltem az ideális receptre :) Nagyon gyors, és nagyon finom. Íme:

 

kremturo.jpg

Hozzávalók:

  •          2 tojás sárgája
  •          2 dl tej
  •          8 dkg porcukor
  •          1 ek vaníliás pudingpor
  •          1/2 rúd vanília kikapart magjai
  •          csipet só
  •          25 dkg túró

 

Elkészítés:

  • A tojások sárgáját habosra keverjük a cukorral, majd hozzáadjuk a pudingport és kb. 2-3 ek. tejet. Alaposan elkeverjük.
  • A maradék tejet a vanília magjaival felforraljuk. Ahogy kicsit elkezd forrni, öntsük bele a tojásos masszát, majd addig keverjük, míg jó sűrű puding állagú krémet kapunk.
  • Ezután hagyjuk kihűlni. (hideg vízbe beletéve ez nekem kb. 5 perc lehetett.)
  • Amikor kihűlt, adjuk hozzá a túrót, és botmixerrel keverjük teljesen krémes állagúvá.
  • Poharakba, tálakba adagolva hűtsük le. Én 4 db szuflé formát töltöttem meg 3/4 részig.

 

Tálaláskor megszórhatjuk mazsolával, citromhéjjal, gyümölccsel, de ehetjük magában is.

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr617249683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása