Life Advice

Futás vs. szívbetegség 1:1 :)

2015.04.21. 07:00 | N.di | Szólj hozzá!
Futás vs. szívbetegség 1:1 :) Tovább

just_keep_running_by_love2b-d3646xw.jpg

 

Tegnapra ígértem magamnak a szülinapból kifolyólag 32 perc futást. Vasárnap szülinapomon, teljes napot dolgoztam, futótársaim többsége versenyen volt, a többiek rótták a köröket a soproni futóterepen, én pedig ezt fogadtam meg. Így ünneplem azt a fránya 32-t. Időben nem sok, de fokozatosan kell visszatérni, nehogy megint jelentkezzenek a szívproblémák, illetve a fallabdázás közben összeszedett kisebb lábsérülés. 

 

Egész nap készültem fejben. Délben nem terheltem túl a gyomrom, igyekeztem egész nap figyelni a folyadék bevitelre. ( Továbbra sem a legjobb, de azért alakul. ) 

Szépen, nyugodtan tettem a dolgomat egész nap. Főzés, vasalás, pakolás, tanulás... 20 percenként ivás. 

A neurológustól migrénre kapott gyógyszer, még mindig nem teljesen váltotta be a reményeket, mert ezekben az időkben továbbra is küszködöm, viszont szedem folyamatosan, nehogy megint megzavarja a pulzusom, és ingadozzon futás közben 130 és 190 között. Aaaaaz nem túl egészséges.

 

Szóval eljött az este. Végeztem itthon mindennel, meg volt a futás előtti banán is. Felöltöztem, és bemelegítettem!!!! Ahogy a nagykönyvben meg van írva. ( Pulzus övemet most sem tettem fel. Nem arra akartam koncentrálni. Figyelni akartam magam. Mire hogy reagálok. )

 

Indulás. Az elejét megint sikerült kicsit túl futnom, de nem volt annyira vészes. Az erős szél kicsit nehezítette a mozgást, de nagy öröm, nyitva volt a közeli pálya, így legalább nem kellett betonon küzdenem. A frissen felépült lábnak tökéletes talaj a salakos futópálya. Tudom, baromi unalmas, de azt meg feledteti a zene, és az elszabadult gondolatok... 

Figyeltem a légzésre, a légszomjra ( ami azért előjött, bár szerencsére ritkán ) kétszer belesétáltam, de ennyi kihagyás után, ez igazán belefér.

Aztán a pályáról irány haza, enyhe emelkedővel. Ami még picit leszívott.

 

nevtelen.jpg

 

Szóval, üdv. újra a pályán. A két évvel ezelőtti versenyformámtól nyilván még messze vagyok, de nem is az volt a cél, hogy versenyidőt fussak. Kocogni mentem,tesztelni magam. És az sikerült! Van 20 hetem, hogy felkészüljek az ide félmaratonra és bekússzak 2 óra alá. 

Addig még egy szívvizsgálat lesz, hogy teljesen beálljon a gyógyszer, de talán most már nem lesz gond :)

 

Futás vs. szívbetegség 1:1 :)

 

(Este jöhet egy erős squash :) )

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr577384282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása