Life Advice

angol édes pogácsa

2015.01.23. 07:00 | N.di | Szólj hozzá!
angol édes pogácsa Tovább

8 hónapot éltem Angliában. Egy teaházban dolgoztam. Reggelire ebből az édes pogácsából adtunk el a legtöbbet a klasszikus angol reggeli mellett. Én nagyon szerettem! És végre megtaláltam a receptjét (legalább is az ízhatás nagyon hasonló) 

Na meg baromi gyorsan elkészül. 20-30 perc és kész a finom, meleg reggeli :)

 

edes_pogacsa.jpg

 

Hozzávalók:

  • 4 bögre finomliszt
  • 2 csomag sütőpor
  • 4 ek cukor
  • 0.5 tk só
  • 3 dl habtejszín (zsírosabb )
  • 2 dl víz

 

Elkészítés:

  • A hozzávalókat összegyúrjuk.
  • Erősen lisztezett deszkára borítjuk, kicsit még átgyúrjuk.
  • Kezünkkel lelapogatjuk kb. 2- 2,5 cm-re.
  • Pogácsaszaggatóval kiszaggatjuk.
  • Sütőpapírral bélelt tepsire rakosgatjuk, tejjel megkenjük a tetejét.
  • 210 fokra előmelegített sütőben sütjük kb. 15-20 percig.
  • sütési mód: alul-felül sütés

 

Fogyasztása: kettészedjük, megkenjük finom lekvárral (naná, hogy házilag készítettel) és már ehetjük is.

 

Eredeti recept itt!

Tovább a poszthoz

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeadvice.blog.hu/api/trackback/id/tr617099463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása